subota, 22. listopada 2011.

žbirac, kava, sunce

i nove cvike :)

Broj komentara: 10:

  1. ma daj slikaj se cilaaa :D
    sviđam cvike i ovo šta se vidi

    OdgovoriIzbriši
  2. anonimac cvike su YSL, kupljene u jednoj od optika u splitu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. super cvike, sviđa mi se ova košulja ili možda haljina (?)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta tvoja haljina mi je prekrasna i svaki put kad je vidim na tvom blogu sam užasno ljubomorna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Little Miss Sunshine24. listopada 2011. u 08:53

    toooooniaaaaaa cvike su super:) drugi put kad ću sebi ići kupovati naočale dolazim u ST da mi asistiraš oko kupnje....love love <3<3<3<3 i da super ti stoje

    OdgovoriIzbriši
  6. LMS može! zadovljstvo mi je :D
    tina.b- meni je pomalo dosadila xD
    ljupka tnx :*
    gear- radi se o haljini, H&M prije godinu dana ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Naocare su ti tottaly awesome!! aaa moram da ih nabavim i sebi..pozdrav

    OdgovoriIzbriši