utorak, 4. listopada 2011.

0411

dani su mi prepunjeni! nakon odrađenih ispita (zauvijek adio! ispitima) posvećena sam zabavi, odmaranju, pa šivnju - torbe, suknje i gluposti, uz to, hitno moram odlučiti o temi diplomskog rada plus planirati dva događaja koja će se ostvariti kroz godinu dana :)
čekaju me materijali porazbacani na sve strane, juuurim!

Broj komentara: 5:

  1. bravo za ispite!:) i ja sam danas jedan položila :P budi vredna pa da vidimo šta si spremila uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao blago tebi. Ja se patim sa poslednjim ispitom Ne znam kada ću ga rešiti.
    Svaka čast tebi za položene.
    Mislim da bih najradije nešto pravila tako kako ti..torbe, broševe..šta god :)
    Ovako mi ne preostaje ništa drugo nego da gledam ove formule i besmislene rečenice :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Little Miss Sunshine6. listopada 2011. u 21:00

    e pa draga tonia čestitam ti...bravo bravo klap klap, sada mogu sve 4-ri u zrak...i mislim da je odluka oko teme diplomskog nakon svega samo slatka briga...čestitam ti

    OdgovoriIzbriši
  4. ah svi smo u istoj gabuli izgleda,mene zakoči uvijek neki ispit koji mi se čini bezazlenim pa ga vučem.čestitke i jedva čekamo nove postove!

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo narančasto na slici mi smrdi na neki predobar uzorak :D

    OdgovoriIzbriši