ponedjeljak, 16. svibnja 2011.

Easy Peasy, Lemon Squeezy!

Već neko vrijeme tražim neonske boje lakova za nokte, i žalim što jedan naš dućan više ne drži China Glaze lakove jer znam da su imali u ponudi točno željenu boju. Sreća postoji Catrice koji me razveselio novom nijansom
Easy Peasy, Lemon Squeezy!


(slika je nađena pomoću googlea, vanka je oblačno pa mi swatch ne bi ispao najrealnije :zubo:)
Uživo je boja divna, ne preintezivna žuto-zelena, a opet dovoljno drečava :D
Ako vas zanimaju swatchevi i ostale sitnice vezane za kozmetiku svratite na ovaj blog-link je ispisan po slici, izgubit ćete puno vremena :D

Broj komentara: 10:

  1. ma Tonka ja već danima guglam, baš bi fluo žuti i narančasti. e sad, china glaze onaj žuti o kojem pričaš ti treba u 4 sloja ?!?! grozno. želim neki da bude dobar pa ako naletiš javi...kaki je ovaj?

    OdgovoriIzbriši
  2. ovaj je skroz kjut zamjena dok ne nađeš pravi fluo :D
    ja bi fluo žuti i zeleni <3
    nisam znala da im treba 4 sloja?? uživo su bili predivni i jeftini, di mi je pamet bila prije pola godine :kmek:

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasan blog veseo, šaren....
    mašnice su mrak
    bravo

    OdgovoriIzbriši
  4. Hey! Poslala sam ti mail, molim te cim ga vidis odgovori mi, hitno mi je!
    Super blog! (:
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  5. pratim te vec duze vreme, volela bi da malo cesce stavljas outfit postove .. Inace sve pohvala sto se bloga tice :))

    OdgovoriIzbriši
  6. ne kuzim smisao imanja bloga ako nikad skoro ne objevljujes. svaki dan kliknem na tebe da vidim jel ima kaj novo jer si mi super, i cuko ti je super, ali nikad nis. pliiiiz popravi to

    OdgovoriIzbriši