ponedjeljak, 31. siječnja 2011.

danas prilažem crno bijele :)



novčanik mango
čipkasta ogrlica six
crno bijeli lančić mi je napravila prijateljica koja zna da obožavam pande
micica na vintage čipki, birala sam je sto godina
:D

Broj komentara: 11:

  1. super stvarcice! novcanik i prva ogrlica su mi prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čipkasta ogrilica mi je prelepa:)
    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. strefilo me kad si rekla da ćeš ugasit blog jer san te taman počela pratit i stvarno mi se svidilo šta si svoja, mislin imaš masu in stvari, al furaš svoju furku, btw zavidin na lipon vrimenu i suncu, neki dalmoši ka ja zaglavili su u zg...a ovde nema ni previše maštovitosti ni šarenila, samo sivo crno, šmrc...pusa....pozzz

    OdgovoriIzbriši
  4. panda i novčanik su mi super <3 a daj mi posudi svoju prijateljicu da i meni napravi pandu :) sve mi je supač....

    OdgovoriIzbriši