srijeda, 27. listopada 2010.

101

Drage dame, piše vam totalno zbunjena osoba :D
već duže vrijeme sam čekala stoti post (brojkom 100) kako bi napravila malu nagadnu igru,
ali post objavljen prije puta je bio taj!!
ništa...čekat ćemo 200 :P
Ovo je kratko javljanje, s jednom sličicom, jer je moj dragi laptop, imenom Roko Acer obolio od upale grafičke memorije, pa se nalazi na putu za Zagreb. Do njegova povratka se javljam s mini laptopa. pusa kiki :*

Image and video hosting by TinyPic

p.s. u jednom od idućih postova ćemo zaglumiti da je stoti :)

Broj komentara: 12:

  1. Već sam se pitala di si nestala... :)) Čestitam na stotom postu, a roku želim brz oporavak! :)) Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. pa ja svaki dan škica tvoj blog da vidim hoće li uskoro neke slikice a ono Roko se razbolio :)
    brzi oporavak Roku Acer-u i s nestrpljenjem iščekujemo novi post...hurry hurry

    OdgovoriIzbriši
  3. cure, roko vam zahvaljuje :D
    Biberlee jes, venecija je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. krasan je novi prsten!! :)
    i čestitke na 101. postu! :))
    :*

    OdgovoriIzbriši
  5. i moj Acer ima istu boljku... Sad kupujem Toshibu jer ovome nema spasa... :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Sta je sa vama arhitektama i kompovima? :(
    Zelim ti da ti se vrati sto pre pa da pises vise (znam znam, vise ces crtati, ali blogocitaoci mogu da sanjaju)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prsten je fenomenalan!! obozavam veliko prstenje,"bolesni" sam kolekcionar.. :) gdje bi se mogao takav nabaviti? cijena nije upitna

    OdgovoriIzbriši
  8. možeš mi se javiti na mail, ja ih radim :))

    OdgovoriIzbriši