četvrtak, 20. svibnja 2010.

china glaze turned up turquoise

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
obećala sam swatch, pa evo ;)
u međuvremenu sam skinula cijenu :brukica:

meni je divan ♥ uživo je malo više zelen, voljela bi da je kao na drugoj fotografiji!

Broj komentara: 12:

  1. Etiketa, vikat će te Bea, opet :zubo: Bar te nitko neće pitat cijenu. Sviđa mi se mat efekt :D

    OdgovoriIzbriši
  2. to je prvi dan slikano, skinila san je drugi dan s njom na kavi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,kako je divan!!!!!!Ako smijem pitat,di si ga našla?Jer neznam da ta marka ima po limoniju,douglasu,dm-u...

    OdgovoriIzbriši
  4. odličan je!! baš efektna boja!!! love, love, love!!
    i mene zanima gdje si ga kupila? :D

    :*

    OdgovoriIzbriši
  5. u so.cap-u. u splitu imaju 2 prodavaonice, u zg-u jednu. postoji njihov online shop .... http://socap.hr/shop/hr/proizvodi/chigl

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izgleda, obožavam tirkizne i zelene lakove!!!
    Inače, super blog - čitam te i dalje!

    pOoOz

    OdgovoriIzbriši
  7. ajme di je taj ducan? poznato mi a ne mogu se sitit?

    OdgovoriIzbriši
  8. jel na kraju mat ili nije?

    OdgovoriIzbriši
  9. Hay dear blogger!
    How are you? I'm glad that I've visited this blog! She's lovely.

    Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
    You can also join my GIVEAWAY!
    Love, Cindy.

    OdgovoriIzbriši
  10. bea mat je :D neki čudan mat :D
    Dora imaš na koteksu kraj paskučija i na brdima negdi bogu iza nogu

    OdgovoriIzbriši
  11. super su ti nokzi.. a boja je prekrasna

    OdgovoriIzbriši