petak, 26. ožujka 2010.

nabacano :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
nema mi fotografa :( ima puno posla ovih dana. svi smo u iščekivanju vikenda. skoro je stigao
soba mi je u kreativnom neredu :zubo: to je tako kada ujutro produžiš san i zakasniš na predavanja, pa odeš na kavu :D
baletanke-topshop, prstenje-accessories, majica-mango, torba-urban republic, lak-essence multi dimension 54 hot stuff

Broj komentara: 11:

  1. dobro si se snašla i bez fotografa! ;)
    i moja soba je minimalno jednom tjedno u kreativnom neredu! ;)
    kombinacija mi je slatka (samo ja ne volim balerinke s ovim remenčićima... ne znam zašto).. ;cerek;

    OdgovoriIzbriši
  2. oh my god! what cute flats! wow. wonderful. I want ones too. they are so sweet

    OdgovoriIzbriši
  3. o da, da, taj ritual produživanja sna umjesto predavanja mi je dobro poznat...
    prekrasne cipelice!
    svrati na moj blog, ceka te "blog-nagrada" ;D
    xx

    OdgovoriIzbriši
  4. divne su cipelice! bilo je vrlo slicnih i u zari:)
    imamo isti prsten ovaj srebrni!odlican je!

    OdgovoriIzbriši
  5. pripremi se sutra za jedan fotosešn, već imam lokaciju :D
    Lak je odličan <3

    OdgovoriIzbriši
  6. butterfly- meni su također draže bez ovog uzdužnog remenčića :D
    EG- idem pogledati, hvalaa :*
    shame možee :D ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. balerinke su predivne ! (:i ja bi i ja bi:)

    :*

    ljupka

    OdgovoriIzbriši
  8. balerinkice su prekjut! ja bi isto bez tog uzdužnog, al ne smeta kad su medene :D i torbica odlična. daj mi reci koji lak je to? divna boja

    OdgovoriIzbriši
  9. ivana- napisala sam koja je boja ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. hahah. retard :D vidjela sam al zbuki sam :) tenks :)

    OdgovoriIzbriši