četvrtak, 7. siječnja 2010.

mornarska









sunce nam se vratilo <3
i kupila sam si mornarsku narukvicu <3>
majica: h&m
kardigan, jeggings i jakna: zara
nakit: h&m i ella svilan svalina
prsten-sat: esprit


Broj komentara: 20:

  1. starkeeeeeee, obozavam ih <3
    ova mi je tvoja najdrazija kombinacija na novom blogu, hihi :D
    jakna je prekul

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaaaaaa te starke!!!!Savršene su!!
    I jakna mi je super <3

    OdgovoriIzbriši
  3. @glorija - prva kombinacija s normalnim šuzama? :D
    @mila - volim ih i ja <3 i jaketu <3

    OdgovoriIzbriši
  4. lažoviceeeeeeeeeeee :D
    lipo mi je ovo <3 anđel <3<3

    OdgovoriIzbriši
  5. uberlipo <3

    I super su ti jeggings, uopce ne izgledaju ko jeggings :zubo: sta je dobro :zubo:

    OdgovoriIzbriši
  6. @bea - frikašiceeee :P anđelko <3
    @ kleo - imaš udio u ovo looku :D :* ne izgledaju uopće, imaju i preklope šavova kao jeans! puno bolje nego one obične

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim ove lude andjelke!!;))i super su ti sljokaste starke!!

    OdgovoriIzbriši
  8. kjuteru. neću komentirati starke iz svojih osobnih razloga : D : D jako ih želim još uvijek : D

    slatka si baš, i očale su kul, neki dan sam gledala ljubičaste pa te se sjetila :)

    ja imam broševe :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Starkeeee, ah *love* a ti si mi cijela divna, odlična jaknica, ma cijeli look! Ko lutkica si. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ajmee starke su savrsene. mislila sam da su metalik a kad sam vidla sljokice.. raspametila sam se. di si ih nasla???
    i ostatak outfita je divan, simplicity at its best. jakna je TDF.

    OdgovoriIzbriši
  11. @perfume or poison - hvalaa, starke su mi doputovale iz australije :D
    @lulla i ginger divne ste <3
    g.sićan se kad je bilo pitanje veličina i problema vezanih za starke :D

    OdgovoriIzbriši
  12. e i šta se tiče anđela, ja pazim na to da mora sličiti osobi koja ga nosi :D

    OdgovoriIzbriši
  13. cvike i jaknica su tdf :) ma cijela si mi eksuali :D

    OdgovoriIzbriši
  14. cool!! ove starke su prepreodlične!!

    OdgovoriIzbriši
  15. bok, slučajno sam naišla na tvoj blog dok sam tražila ovaj sat-prsten...imala sam ga dugo godina i izgubila sam ga nedavno, a u trgovini kažu da je stari model i da ga više nemaju. Možeš mi reći gdje si ga ti kupila? Bila sam prezadovoljna njim i kupila bih ga opet ako ga nađem...

    OdgovoriIzbriši
  16. moj je također od prije nekoliko godina. marka Esprit, kupljen u jednom dućanu u Splitu. mislim da ih ni tamo više nema :(
    najbolje bi ti bilo pogledati na e-bayu, ili na asos.com, tamo ima nekih prstenja sa satom. nadam se da sam bar malo pomogla
    :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Iako mi se sve dopada...moram izdvojiti jaknicu i starke. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. OlA!
    slučajno naletjeh na tvoj blog!imaš stila,super!
    i ja imam lančić od elle svilan,al ne isti;)

    OdgovoriIzbriši